Plus GSM – Lider technologii nękania

Plus GSM ci nie odpuści!

Jeśli podasz im chodź raz swój numer, będziesz tej decyzji żałował prędzej czy później.

Od 10 lat byłem klientem sieci Plus, korzystałem z ich usług głównie ze względu na tani i dobrze pokryty Internet. Niczego sobie była również obsługa klienta.  Co chciałem, mogłem załatwić na telefon lub online.  Niestety sieć ostatnimi czasy stała się mało atrakcyjna pod względem cen i usług dlatego też przeniosłem wszystkie umowy do Orange. Pozostał tylko ten nieszczęsny Internet. W minioną sobotę pojechałem do salonu Plus GSM aby rozwiązać ostatnią umowę bo oczywiście przez telefon ani online się nie da. Ciemnogród niczym w Zusie.

Już na miejscu kobieta obsługująca mnie trzykrotnie próbowała przekonać abym został. Za każdym razem wymyślając coraz to ciekawsze warunki umowy. Stanowczo odmawiałem.

Obsługująca mnie miła pani zaczęła więc wypełniać papierki po czym zaczęła gdzieś dzwonić i przekazała mi swój telefon abym potwierdził chęć rezygnacji.

  – Zaraz zaraz, to z umowy zrezygnować sam przez telefon nie mogę i muszę jechać do najbliższego salonu tylko aby tam zrobić to przez telefon? Absurd…

Już na wstępie rozmowy telefonicznej kobieta za wszelką cenę próbowała mnie zatrzymać swoimi beznadziejnymi promocjami. Po trzeciej propozycji powiedziałem stanowczo że przyjechałem tam w celu rezygnacji z umowy ponieważ numer na który jest umowa nie jest już mi do niczego potrzebny. Odpuścili i zakończyli umowę. Wyszedłem wolny. Do czasu…

Od tego dnia przynajmniej dwa razy dziennie dzwoni do mnie numer 601 102 699 i jakiś mniej lub bardziej potrafiący się wysłowić konsultant usiłuje mi wcisnąć nową umowę lub abym został przy obecnej.

Przy obecnej?

Przecież ja zdaje się w sobotę podpisałem rezygnację!

Mniejsza z tym. Dzwonią i męczą niczym Świadkowie Jehowy, namawiają abym przeszedł znów na ich stronę lub pozostał. A największym problemem są godziny kiedy Ci ludzie wykonują swoją „wartościową” pracę.

Dzwonią rano gdy jestem w pracy lub po godzinie 21:00! Mało tego, są na tyle pochłonięci swą pracą że o godzinie 21 potrafią powiedzieć „Dzień dobry”.  Do tego dochodzi po jednym lub dwa telefonie w ciągu dnia. Ja rozumiem że chcą zadbać i zachować swojego klienta ale takimi metodami? Nie dość że wydzwaniają po kilka razy dziennie, nawet późnym wieczorem to jeszcze zdarza się że nie potrafią się przedstawić i są chamscy. Szkoda że nie przedstawił się pan, który dziś do mnie zadzwonił bo jego imię i nazwisku widniało by w tym wpisie. Cham nad chamami.

Plus GSM podpisując umowy z call centerami zatrudniających takich prostaków prędzej straci klienta niż go pozostawi. Szkoda ze tak bardzo „dbają” o klienta i nie pozwolą mu odejść w spokoju. Nękają za to telefonami w późnych godzinach do tego zatrudniają prostaków. Ja rozumiem że dłuższa praca w czymś takim może po pewnym czasie wywołać frustrację ale w takiej sytuacji należy ją zmienić a nie denerwować ludzi.

Szkoda że tak wiele kosztuje a wręcz jest niewykonalne zaznaczenie po pierwszym telefonie na moją prośbę że nie jestem zainteresowany pozostaniem w tej zacnej sieci. Zbyt skomplikowane? Za mało nerwów wygenerują swojemu klientowi? Czy zależy im na tym abyśmy ulegli, przestraszyli się natarczywej bandy prostaków z call center? Kij im w nery tzn w btsy.

Po ostatnim telefonie, kazali mi wysłać pisemną prośbę aby wypisali mój numer. Wyślę! Bo mam dość marnowania czasu na mówienie że nie wyrażam zgody na rejestrowanie rozmowy lub po prostu wciskanie czerwonej słuchawki. Pożyteczniejsze będzie już puszczenie pierda. Przynajmniej organizm lżejszy.

Wpis ma na celu pokazanie przyszłym lub aktualnym klientom sieci Plus GSM co ich czeka gdy umowa zacznie dobiegać końca lub dobiegnie. Telefony od nich odbieram już od miesięcy. Bo pół roku do skończenia się umowy to już dobry czas aby zacząć nękać. A prostakom z call center Plus GSM co nie potrafią zrozumieć że nie chcę rozmawiać życzę udanej i owocnej pracy. W końcu jest tak bardzo wartościowa gdy jest się chamem ze słuchawkami na twarzy i nie rozumie się klienta. Klienta trzeba szanować, wtedy jest szansa na lepszą pracę w przyszłości lub na lepsze wyniki sprzedaży.

Komentarze

Autor: Damian Statkiewicz
Utworzono: 18 maja 2014
Kategorie: Blogi - Damian 'damist' Statkiewicz
Tagi: , ,

Twitter

Facebook

Sonda

Z jakiego systemu operacyjnego korzystasz?

View Results

Podeślij newsa!
Jeśli widziałeś ciekawe urządzenie lub temat i chciałbyś abyśmy omówili to na łamach PDAsite.pl, skorzystaj z formularza poniżej.

Imię i nazwisko / ksywka* (pojawi się w newsie, jeśli zostanie wykorzystany)

Adres email

Treść wiadomości*

Przepisz kod z obrazka:*
captcha